czwartek, 2 marca 2017

Сорос і відкрита Церква



Є люди, які уособлюють зло. Якби їх не було, світ виглядав би інакше. Розуміється, був би кращим. Так складається, що це непропорційно (до їхньої чисельності) часто євреї. Для прихильників консервативного світогляду шварцхарактером світового масштабу є Джордж Сорос, 86-річний угорський єврей, який наприкінці ІІ світової війни став громадянином США. 

В українському католицькому інтернеті є сайти, на яких поміщають кожен критичний щодо Сороса текст, що з‘являється в світовій мережі. Час від часу Соросом лякає хтось особисто. Як Ґабріела Кубі нещодавно у Львові. Ця німецька критик ґендерної ідеології, крім лекцій для наших єпископів, виступала також в УКУ, де розповідала про виклики та перспективи пов‘язані з ґендером. 

Львівським слухачам вона сказала, що вже відомо на що Джордж Сорос витрачає свої мільярди. Виявляється, що «він фінансує боротьбу за одностатеві партнерства, намагається узаконити покарання за „хейт-спіч” і відкрити кордони Європи для емігрантів. Він впливає на урядові організації, на вибори, референдуми, через свої медійні імперії та приватні університети. І у нас виникає питання, які наслідки все це матиме для наших життів».

Не треба однак впадати у відчай. Пані Кубі продовжувала: «Доброю новиною є те, що все це починає стикатися з опором у щораз більшій кількості країн. Ми бачимо, що Угорщина і Польща обрали християнські уряди. У багатьох країнах знову виникають консервативні партії, є активісти, які стоять на нашому боці на найвищих рівнях в ООН та у суді з прав людини в ЄС».

Українці назагал не мають нічого проти християнства, але в Угорщині воліли б бачити при владі навіть атеїстів, щоб тільки не зазіхали на землі сусідів. А українська меншина у Польщі ніяк не може збагнути, чому «християнський уряд» відмовляється допомогти їй відзначити річницю депортації, яку 70 років тому здійснив комуністичний режим. 

Нашому церковному життю не чужий плюралізм. Коли одні у Соросі бачать ворога  номер один, інші публікують його Сredo. Так зробив мюнхенський «Християнський Голос», в якому Сорос, в тексті «Відкрите суспільство потребує захисту», виступає на захист Європейського Союзу, бо вважає «його втіленням ідеї відкритого суспільства: асоціацією демократичних держав, які готові віддати частку свого суверенітету заради спільного блага», та критикує Росію Путіна за дестабілізування демократичних країн. 

Парадоксально, але деяким причетним до християнства, випробовуваним історією народам, більше по дорозі з космополітичними євреями, ніж з урядами і партіями, які християнство відсепарували від Євангелія.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz