З сусідніх римо-католицьких бракує ще російського, білоруського і
німецького. Чеський, словацький, угорський і український вже висловили свою
солідарність з краківським архиєпископом, якого «заатакували»
після висловленої ним в гомілії «критики деяких поведінок
тих, хто підтримує нові ідеології»(з заяви голови Конференції єпископату
Словаччини).
До прихильників нових ідеологій не можна зарахувати єзуїтів, домініканців,
єпархіяльних священиків і численних мирян, які висловили свій протест в реакції
на слова про «веселкову пошесть», яких обурило зрівняння «ідеології ЛГБТ» з
тоталітаризмами.
Надіюся, що греко-католицькі єпископи не приєднаються до латинських співбратів. Форма відплати за
мовчання єпископатів після справжньої фізичної атаки на греко-католицьку
процесію в Перемишлі? Ні, просто очікування, що lex credendi у нас насправді визначає lex operandi священнослужителів. Десять разів у році вони просять
Бога в Літургії св. Василія Великого: «Добрих
у благості збережи, лукавих добрими вчини ласкою твоєю», одним подихом кажуть: «Пом’яни
тих, що потребують великого твого милосердя, тих, що люблять нас, і тих, що
ненавидять». Так, згадується в цій анафорній молитві «пошесть». Коли? Разом з «голодом,
землетрусом, потопом, вогнем, мечем, навалою чужих народів і міжусобною бранню».
Ніщо, на жаль, не змінилося у сфері реальних проблем України від часу, коли
з’явився цей текст http://bogdanpanczak.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz